Terug
In het gangetje met de CV ketel naast de WCs staat een Viper stofzuiger.
Hij lijkt niet te werken en is ook niet nodig ivm dubbelheid met andere bouwstofzuiger.
Mag naar milieustraat of elders afgevoerd worden