Bij het schrikdraad langs R2/R3 worden op een dtuk of 6 plekken nog grooene spanners gebruikt. Deze vervangen voor blanke. De blanke spanners liggen in een doos in de vee-stelling. Mag zelfstandig worden opgepakt, maar eerst even bellen met Jeroen kan ook.
Jeroen O 0610201130