Terug
De linkerknop is defect. Daarom nu zowel de buitenlamp als binnenverlichting aangesloten op rechter knop. Graag nieuwe schakelaar kopen en monteren zodat beide weer afzonderlijk te bedienen zijn.
Jeroen O